Sikkerhed

NCMEC samarbejder med Yubo for at tackle online udnyttelse

NCMEC-logo og Yubo-logo

Det nationale center for forsvundne og udnyttede børn (NCMEC), den ledende non-profit organisationer, til at finde savnet børn, reducere seksuel udnyttelse af børn og forhindre fremtidig ofre, samarbejder med Yubo, verdens største sociale opdagelsesplatform, for at sikre unge menneskers sikkerhed i den digitale tidsalder. Yubo tilslutter sig nogen af verdens mest prominente teknologigiganter, som en del af deres arbejde i at introducerer uovertrufne sikkerhedsfunktioner til platformen, som udelukkende henvender sig til en yngre generation.

Fra i dag, starter Yubos moderations team, et team som er dedikeret til at forbygge usikker opførsel på platformen, vil være i stand til at rapportere mistænkt online udnyttelse af børn til NCMECs CyberTipline i realtid ved blot et klik på en knap. Når NCMEC modtager en anmeldelse, er den information tilgængelig for myndighederne verden, så de kan gennemgå og efterforske dem.Yubo vil identificere mistænkelige profiler ved at matche hashværdien med NCMECs hash-delingsdatabase, som sporer det 'digitale fingeraftryk' af kendte billeder og filer, der indeholder indhold med seksuelt misbrug af børn.

NCMEC vil også påtage sig en rådgivende stilling for Yubo, som rådgivning om udvikling af moderation og sikkerhedsværktøjer. John Shehan, VP for NCMEC's Exploited Children Division slutter sig til Yubo Safety Board, hvis eksisterende medlemmer omfatter ledere fra andre vigtige offentlige og non-profit organisationer som Thorn, Diana Award, ex-Interpol, Londons mentale sundhedstjeneste Good Thinking og grundlægger af NetFamilyNews.org.

John Shehan siger, "Vi er imponeret over Yubos engagement deres brugeres sikkerhed og deres innovative løsninger til at skabe et sikrere miljø online. Vi er stolte af at samarbejde med dem, med henblik på at udvikle værktøjer der vil beskytte unge fra udnyttelse."

Marc-Antoine Durand, Chief Operating Officer for Yubo tilføjer, "Brugersikkerhed er en top prioritet hos Yubo. Vi er en af de eneste sociale platforme der investere så meget i mennesket, tekniske og økonomiske ressourcer til løbende at sikre, at Yubo er den mest sikre platform for Gen Z."

"Vores samarbejde med NCMEC sikre os at sager om udnyttelse bliver markeret øjeblikkeligt, og giver de lokale myndigheder adgang til den information for på en hurtigere og smartere måde end nogensinde før at pågribe digitale gerningsmænd.<l:style3>"</l:style3>

Annonceringen af partnerskabet er yderligere understøttet af lanceringen af to nye sikkerhedsfunktioner på platformen.Den første vil forhindre profiler uden et profilbillede; et nyt værktøj, kræver at brugerne uploader et billede af dem selvfor at kunne få adgang til appen. Derudover, et nyt værktøj lavet af Yubo vil opdage og advare brugeren i realtid - når de er ved at dele personlig information såsom deres lokation, email eller telefonnummer, som giver dem mulighed for at overveje om de vil sende beskeden.

Disse nye funktioner føjer til Yubos eksisterende sikkerhedsoplysninger, herunder aldersvurdering i samarbejde med Yotis aldersscanning, moderering i realtid på sociale videoer samt dets kontinuerlige samarbejde med politistyrker over hele verden, hvilket sikrer platformen som verdens førende sociale mediedestination, som fremmer sikkerheden som højeste prioritet.

Annie Mullins, medstifter af The Trust and Safety Group og en uafhængig sikkerhedsrådgiver siger,

"Det tager en hær at kæmpe mod udnyttelse af unge. Vi har brug for teknologivirksomheder til at samarbejde med lokale non-profit organisationer og retshåndhævelse for at sikre, at lovovertrædere står over for lovens fulde kraft."

"Fra at uddanne og styrke brugerne gennem indbyggede sikkerhedsværktøjer i appen, til partnerskaber med vigtige og relevante organisationer som NCMEC, er Yubos engagement i sikkerhed prisværdigt og bør tjene som et eksempel for andre sociale platforme."

Med et globalt fællesskab på over 28 millioner unge mennesker på platformen, og med titusindvis af nye medlemmer, der tilslutter sig fællesskabet hver dag, er Yubo forpligtet til at sikre sikkerheden for hver person på platformen.

Sikkerhed

Yubo udvider realtids-lydmoderationsteknologien til fire større internation...

Yubo introducerer funktioner til at forene Gen Z gennem interesser

• Om os