Product

Snap Inc. Camera Kit og YouTube-integrering kommer på Yubo

Skjerm for å sette opp filteret ditt under en livestream på Yubo

Yubo, den ledende plattformen der unge mennesker kan sosialisere seg på nettet, kunngjorde i dag en rekke nye plattformoppdateringer med Snap Inc. og YouTube for å skape en mer personlig og kuratert opplevelse for brukerne sine. Gjennom Snap sitt Camera Kit-verktøy vil Yubos mer enn 40 millioner brukere over hele verden nå kunne få tilgang til Snapchat-Linser via Yubo for å forbedre livestreamene sine.

Camera Kit inviterer utviklere til å utnytte Snaps ni år lange investering i Snapchat-kameraet, og tar i bruk Snapchats utvidet virkelighets-funksjoner og Linse-karusell for å berike opplevelsene på deres egne apper.

Det er for øyeblikket 30 linser tilgjengelig gjennom integrasjonen med Yubo som raskt har blitt tatt i bruk av Yubo-brukere. Siden lanseringen av denne nye funksjonen har 15 % av videoestreams på Yubo vært med en linse, og det brukes mer enn 600 000 linser hver dag.

De 10 mest populære linsene som brukes på Yubo er: Big mouth, Clout Goggles, Black and White, Cute Devil, Light, Bubbles, Hellio Head, Sun Ray 02, Dizzy Bird og Deal with It.

Yubo har integrert YouTube i sin livestreaming-funksjon, slik at brukere på livestreamen kan søke etter videoer og se de sammen i sanntid. Ved å integrere YouTube, så speiler Yubo hvordan venner henger sammen i det virkelige liv og ser på videoer eller TV-programmer sammen, og gjør at de kan dele opplevelsen med nye mennesker.

For å støtte sin nye skreddersydde tilnærming, lanserer Yubo også sin anbefalingsmotor "Mood". Brukere vil nå kunne angi interessene sine, hva de vil gjøre eller se på appen og vil bli anbefalt en aktivitet eller folk som ser etter de samme tingene. Ettersom Yubo fortsetter å vokse og når frem til nye målgrupper, vil denne innovasjonen tillate brukere å lettere finne meningsfulle og persontilpassede interaksjoner.

"Det er kjempespennende å implementere disse nye funksjonene på Yubo. En stor del av vår siste finansieringsrunde var for å øke produkttilbudene våre, noe vi i dag gjør ved å utvide måtene brukerne våre kan samhandle på i våre livestreams", forklarer Jeremie Aouate, produktdirektør hos Yubo. "Å bygge et sterkt brukergrensesnitt/brukeropplevelse har alltid vært en av våre prioriteringer, og det å slå seg sammen med ledere som Snapchat for å legge til nøkkelfunksjoner til plattformen vår er en veldig effektiv måte å gjøre det på."

I november kunngjorde Yubo sin serie C-finansieringsrunde på $47,5 millioner dollar, noe som brakte totalbeløpet til $60 millioner dollar på mindre enn ett år.

Yubo skalerer sanntids lydmodereringsteknologi til fire store internasjonal...

Product

Yubo introduserer funksjoner for å forene Gen Z etter interesser